by r0t,der4444,cembo,VietMafia

Friday, December 30, 2005

Veltiits visam piizdam

Shodien atkal pamaniju ka redz kadam kaut kas sheit nepatiik , redz kad agrak blogs bij veel lasams , esmu losis es neko nevaru utt. un lai labak pastastu par kardingu.

Tapec sho postu veltiishu visam latviski runajosham piizdam , kuram niez un uz vietas sava kakta nevar normali noseedeet.
Seezhat sava datuve vai taisat augsha jaunu hackers lv un tupat tur , sheit neviens jums nespiezh neko lasiit un nakt uz shejieni.
Un shini gadijuma konkreti: loh ja tavas zinashanas kaut vai butu videja liimeni tad vispar sheit neliistu un nesmirdeetu, tu vari kaut ko paarmest puisheljiem ar kuriem kopa baksties pa kaktiem .
Vajag tev warezu ej uz hack.nite ruupejies pa droshiibu ej uz netsec , ko tu sheit mekle, halvu ? Da pasuuka sev pimpi buus tev halva.
Ja atnaci te paradit cik esi kruts , tad droshi vari izvelties citu vietu kur smirdet,a ja esi tik speejigs piirags tad njem un izdzes shito blogu... Un es vel tev par to saldejumu uzsaukshu.
Un par kardingu, man nekada sakara ar to nav ... prieksh kardinga ir speciali forumi un tur tev vai jums ari pastastis pa kardingu.
Tapeec kad nakamo reizi ienaks galva ideja paspiidet ar savu gudriibu , no saakuma pasuka sev tad padoma vai tiesham esi tik kruts lai te kaut ko kaadam paarmestu.

PS. jau ieprieksh saku visiem tiem punisheriem kas tagad peekshnji iedomasies ka tadi redz vinji buus un siiko r0t paarmacis par vinja atbildi uz vinju smirdeeshanu, to ka juus visi esat meesli. Un peec respekta no juus pusi netiecos , shis ir manas majas un ja kaads nak un spljaudities sheit tad sanjem to pashu atpakalj.
Un viss kas sheit tiek dariits netiek darits prieksh sevis , bet prieksh cilvekiem kam tas ir vajadziigs un nekas nemainiisies delj paris neatiistitiem idnividiem.
Necienisat mani necienishu juus, splausat sheit spljaushu juma seja...
Seezhat sava lokalaja tiikla un tirinaties talak , jums sheit nav ko dariit shis ir pivat blogs!

+
Gudriniekie , lielie net owneri , da juus kadreiz izsakot savu viedokli sanjematies drosmi , lai nav man vienmer jaruna ar anonimiem mesliem!


ja kadam slikti daleca varu ari atkartoties!

r0t

2 Comments:

Anonymous Anonymous told...

Njaa, es nebiju domajis, ka taadu kritiku tu uztversi tik... Es pat nezinu kaa var apziimeet taadu reakciju. Katraa gadiijumaa pieaudzis cilveeks ar nobriedushu praatu, taa nerikotos. Es neshaubos, ka neesmu vieniigais, kuram tavs blogs vairs nepatiik. Ja katrs to komentees, tu vinjiem atbildesi ar topiku uzreiz? "vismaz nakosho gadu par to runaas" kaada augstpraatiiba...

11:10 AM

 
Anonymous r0t told...

Redzi no saakuma padoma un tad rikojies tad ari klusi pieaugushaks.
Man nav zhel topika, jo neadreseju tikai Tev vienam , bet visiem parejiem kuriem buus veleshanas atvert muti un kaut ko uzbraukt vai parmest.
Aga par nakosho gadu , tas jau ritdien + ausgpratigi un pashparliecinati pateikshu , ka Tu labako blogu nakamaja gada neuztaisii.
Runaas labu vai runas sliktu, tas jau pavisam kas cits .
Blogs nav paredzets lai seetu naidu vai paraditu cik redz mees esam kruti, bet ja kads atnak uz shejieni un saak gaisu jaukt tad ari sanjem attieciigu atbildi.
Par jums vispar es nerakstu.

12:18 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
Copyright (c) 2006 Pridels Sec Crew