by r0t,der4444,cembo,VietMafia

Friday, November 25, 2005

Pedejas dienas..

Pedejas dienas , tad kad bija brivaks laiks izdomaju tapat paskatities pec visadam ievainojamibam, neko jau nopietnu neatradu ari laiku tam daudz neveltiju , + skatijos pavirshi.. to ko atradu nopubliceju sheit un aizsutiju uz secunia + security.noov ... Sanaca man konstatet ka securityfocus sakuma njema no secunia...tad ari ka autors bija "r0t" - mans niks saisinata versija shodien iskatijos kas daras tur pamanot vakardienas atradumus... ieraudziju ka redz tagad jau chakli ko vajag panjem no bloga un negaida uz secunia ... jo tas pats vien Orca foruma ievainojaimbas kredits tiek pieshkkirts"Credit: rakstija r0t3d3Vil is credited with the discovery of this vulnerability"
Nakamajas jau seko r0t3d3vil..
Na ja... visus jau neiemacisi latviski lasit:)

Domajams tuvakjas dienas veel iemetishu paris ievainojamibas ja man buus mazliet briva laika.

Na ja ta ka esmu aiznjemts + RaZbh ari aiznjemts pashlaik cembo strada pie "Alberts" un uzlabo to.. ka ari kkimerejas ab jauno webu...

Par tam advisories..na ja taka bus kaut kada lapele vel iznjemot sho blogu kur ir kish mish, tad ari nolemu a vajag mazliet saita sauram paris kaut kadas jeelas advisories.. Ne man ne komandas biedriem personigi zhetoni nav vajadziigi,bet ja jau sekjuritii..tad sekjuuriti... smiekli naak..:)

Atvainojos visiem ka blogs tagad tika izmantots par bugtraq listi.. Gan jau driiz atkal rakstiishu cik saulainas ir Riigas ielas:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Copyright (c) 2006 Pridels Sec Crew