by r0t,der4444,cembo,VietMafia

Saturday, October 22, 2005

fleims jeb par to ka skopais maksa divreiz

Atgrizishos pie temas naudas parskaitijumi...
Uznemu video , bet ne video manuali ....Jo vel pec tam vainosiet mani ka redz es vai kads cits esmu jums macijis ka kaut ko lauzt vai zagt.
Video ir paredzets tikai izglitojoshsos nolukos, par visam sekam kas izrites noskatoties to ,jus atbildat pashi. Ne es ne ari kads cits no shi bloga autoriem , tapat ari hosteris neatbild par to ka jus izmantosiet informaciju.
To jau jus pashi labi zinat , bet man nav gruti to kartejo reizi atgadinat.
Runa shoreiz ies par mazu kantori ar lielu nosaukumu, izveejamies "African Payment Network".
Vinju moto ir "FAST...SECURE...EASY"
Par "Fast" pilniba piekritu..diezgan atri var kljut par administratoru..
Par "Easy"..nav shaubi , ka ir viegli....
Par "Secure"...Nu tie gan ir meli...
+ Ja jau tiek izmantots Epay tad vismaz vajag atsevishkus datus/failus kriptot a savadak viss ka uz delnas..
Nu bez musu afrikaniem , so skriptu izmanto vel vismaz 50 kantori ...
Ka jau mineju tas nav manualis, drizak jau vienkrash piemers tam ,ka nevajag uzticeties katram kaktu kantorim + fleims + reklama.

PS. ta ka video ir paradits mazliet par daudz, ieskaitot administratora paroli...naksies vien uzminet paroli arhivam .
Shoreiz gan neko gruts tas uzdevums nebus.

http://rapidshare.de/files/6612451/afri.rar.html

8 Comments:

Anonymous Anonymous told...

vai man vienigajam ir problemas uzminet paroli? ;O

6:57 PM

 
Anonymous Anonymous told...

parole ir foruma

9:50 PM

 
Anonymous Postal told...

video jau labs...;)

10:17 PM

 
Blogger Kristaps told...

Eu ka var nokachat so te filmu!!!!!!!!!

11:35 PM

 
Anonymous Anonymous told...

ka ar to paswordu, man nesanak!!!!!!

5:04 PM

 
Anonymous Anonymous told...

parole ir foruma, nevar ta but ka vienam sanak un otram ne.

11:16 PM

 
Anonymous Anonymous told...

Forumaa paroli neatradu, pasakat kuraa sadalljaa meklet??

4:37 PM

 
Anonymous Anonymous told...

Nice, user called Falkie have a 5$ transfer amount... :DD

Jauks filmiņš! :D

1:01 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
Copyright (c) 2006 Pridels Sec Crew